Iščete veleprodajno trgovino, kjer vam bo zagotovljena pravica do vrnitve kupljenega blaga? Z nami je to mogoče! Prosimo, preglejte našo politiko vračila in preverite, kako uporabljati svoje pogodbeno vračilo v skladu s pogoji poslovanja na debelo.
Ali lahko preverim blago, ki sem ga prejel, preden ga pošljem nazaj?
Predvidevamo, da bodo izdelki, ki jih naročite pri nas, odlično delovali v vašem podjetju. Vendar vemo, da so včasih stvari lahko drugačne. Blago iz naše veleprodajne trgovine je treba preveriti vsakič po dostavi. Vse pripombe je treba predložiti v 1 (enem) delovnem dnevu od trenutka prejema naročila. Kupljena oblačila lahko preverite brez težav. Upoštevajte, da blago, ki ga je treba vrniti, ne sme vsebovati umazanije in drugih znakov uporabe (na primer vonja). Prav tako ne sprejemamo vračil od potrošnikov, ki so vaše končne stranke.
Ali lahko nadomestim blago, ki sem ga prejel?
Na žalost iz tehničnih razlogov nimamo priložnosti za izvajanje izmenjav. Če želite, na primer, drugačno velikost ali barvo določenega izdelka, lahko oddate novo naročilo tako, da ga takoj plačate, in pošljete blago, ki ga je treba zamenjati v naše skladišče kot del pogodbenega vračila. Vračilo za vrnjene izdelke bo usmerjeno na bančni račun, naveden v obrazcu ali prek PayU v obliki »vračila denarja«.
Kako lahko vrnem naročilo?
Našim strankam ponujamo en delovni dan za vračanje izdelkov. Vsakič je treba poročati o vračilu tako, da se obrnete Služba za pomoč strankam na hurt@factoryprice.eu. Po prejemu navodil in potrditve je treba pošiljko poslati na naš naslov skladišča, 21 Future Street, 05-552 Łazy. Dostava je treba obdelati takoj najkasneje do konca naslednjega delovnega dne. Po prejemu paketa vam bomo poslali e-poštno sporočilo, ki potrjuje obdelavo vračila. Če imate kakršne koli težave, vas prosimo, da se obrnete na naše Služba za pomoč strankam.
V kakšnem času moram vrniti blago, ki ga vrnem?
Imate en delovni dan, da vrnete blago od trenutka prejema paketa. Če nam pošljete izjavo o umiku, potem imate en dan, da pošljete povratni paket. Vemo, da lahko obseg vsakodnevnih zadev otežuje pravočasno vrnitev, zato vedno poskušamo izpolniti pričakovanja naših strank. Upoštevajte, da dokler ne prejmemo blaga iz vašega naročila, ne bomo mogli opraviti prenosa vračila.
Kdo krije stroške prevoza z vrnjenim blagom?
Vračilo blaga lahko uredite sami. Stroški vračila glede na Veleprodajni pogoji vedno pokrivajo kupca. Znesek dajatve za povratno pošiljko je odvisen od prevozne družbe, ki bo izvajala prevoz blaga.
Ali lahko osebno vrnem blago v skladišče FactoryPrice.eu?
Na žalost iz logističnih razlogov osebna vrnitev blaga v naše skladišče ni mogoča. Prav tako nimamo možnosti prejemati vračil, naslovljenih na paketne stroje InPost, poštne ustanove (kot so Żabka, Freshmarket, kiosk Ręch) in hčerinske družbe pisarn Poczta Polska. Edina možnost učinkovitega vračila je pošiljanje paketa na naslov našega skladišča, 21 Future Street, 05-552 Łazy. Pomembno je, da ne sprejemamo paketov z gotovinskim plačilom ob dostavi.
Kdaj in kako bo povrnjeno vračilo za vrnjeno blago?
Po prejemu blaga v skladišču in ob upoštevanju vračila naročimo ustrezna razpolaganja v Finančnem oddelku. V naslednjih dneh opravimo povračilo sredstev, porabljenih za nakup v skladu z deklaracijo v povratnem obrazcu. V skladu s pogoji poslovanja imamo 14 dni, da izpolnimo vračilo, vendar se trudimo, da bo ta postopek čim krajši.
Kdaj bom prejel korektivni račun?
Račun za popravek se izda istega dne, ko je bilo naročeno nadomestilo. Odpremljen bo v roku 7 delovnih dni od trenutka izdaje. Račun se pošlje na e-poštni naslov, dodeljen računu stranke. Upoštevajte, da je treba ta dokument potrditi vsakič. Vse, kar morate storiti, je, da napišete nazaj »Potrjujem prejem korektivnega računa in sprejmem njegovo vsebino.«
Kaj naj storim, če vrnitev ne doseže skladišča?
Pošiljke z vrnjenim blagom je najbolje poslati v naše skladišče z registriranim paketom. Če opazite, da prevoz traja predolgo, preverite stanje pošiljke na spletni strani prevoznika. Po potrebi se obrnite na dostavno podjetje in ugotovite, kaj se je zgodilo z vašim paketom. Upoštevajte, da dokler ne prejmemo blaga, nimamo možnosti za vračilo sredstev, porabljenih za nakup.
Ali je blago predmet garancije?
Trgovina na debelo izključuje odgovornost po garanciji za fizične napake blaga (v skladu s čl. 558 § 1 civilnega zakonika). Tako ne zagotavljamo izdelkov. Trgovina na debelo tudi ne sprejema pritožb potrošnikov, ki so kupci stranke. Če prejmete pritožbo glede blaga, ki je bilo kupljeno pri nas, se morate na zahtevke potrošnika odzvati sami.