REGISTRACIJA
Kakšna je obveznost registracije računa v veleprodajni trgovini FactoryPrice.eu?
Registracija je potrebna zaradi sklenjenih prodajnih pogodb. Samo prijava v trgovino na debelo je zelo preprosta in traja nekaj minut. Preprosto navedite svoje ime, ime podjetja in ID za DDV, kontaktne podatke za prihodnja naročila in dostave ter e-poštni naslov, ki bo služil kot vaša prijava. Registracija ne povzroča nobenih pristojbin, je bila in vedno bo brezplačna.
Nimam podjetja — ali je mogoče registrirati račun zasebnika?
Sodelujemo samo z aktivnimi poslovnimi subjekti, zato morate registrirati račun stranke z identifikacijsko številko (podjetje ali podjetje), številko UTR (samozaposlitev v Združenem kraljestvu) ali drugo davčno identifikacijsko številko, ki je pomembna za vašo državo. Podrobne informacije o tej temi najdete tukaj: Kje dobiti NIP ali drug davčni idendifier. Po registraciji računa bo naš upravni oddelek preveril vnesene podatke in poslal samodejno sporočilo, ki potrjuje status veleprodajne stranke.
Ali lahko izbrišem registrirani veleprodajni račun stranke?
Seveda lahko kadar koli zavrnete račun v naši veleprodajni trgovini. Če se odločite za brisanje računa, se obrnite na našo službo za stranke – pomagali vam bomo trajno izbrisati vaše podatke.
POSODABLJANJE PODATKOV V PROFILU
Kaj storiti, če pozabim geslo?
Vemo, da več podatkov, ki jih moramo upravljati, lažje je pozabiti enega od njih. Če pozabite geslo za dostop do veleprodajnega spletnega mesta, morate samo klikniti povezavo« pozabljeno prijavo ali geslo »in vnesti e-poštni naslov, kjer je bil ustvarjen vaš račun. Sporočilo bo poslano na določeno e-poštno sporočilo s predlogom za prijavo na spletno mesto, ne da bi morali vnesti geslo. Če želite, lahko nastavite tudi novo geslo s klikom na povezavo« nastavite novo geslo »v pošti.
Kako lahko spremenim geslo za svoj račun?
Podatke o dostopu lahko kadar koli spremenite v FactoryPrice.eu. Pojdite na razdelek« Uredi podatke »na zavihku« Vaš profil«. Na dnu razdelka preverite možnost« spremenite geslo«. Zdaj lahko nastavite novo geslo za dostop za svoj račun. Pazite, da svojih podatkov za prijavo ne dajete nikomur na spletnem mestu.
Kako lahko spremenim TIN ali podatke o naslovu za naročila pošiljanja?
Žal teh sprememb ne morete sami izvesti zaradi davčnih obveznosti in poravnav, ki se razlikujejo za različne države. Z veseljem vam bomo pomagali posodobiti te podatke – stopite v stik z našo službo za pomoč strankam in naša ekipa za podporo bo zagotovo popravila podatke, ki jih potrebujete v svojem profilu.
Kako lahko spremenim svoj e-poštni naslov?
E-poštni naslov za prejemanje naših obvestil in prijavo na spletno mesto lahko kadar koli spremenite v razdelku« Uredi podatke »na zavihku« Vaš profil«. V polje« e-poštni naslov »morate vnesti novega, ki ga podpirate. Upoštevajte, da bo vsa korespondenca v zvezi z izpolnjevanjem vaših naročil in vseh glasil naslovljena na ta naslov.
Ali so moji osebni podatki zaščiteni?
Velik pomen pripisujemo zaupnosti vaših podatkov, ki jih vodijo veljavni zakoni o varstvu podatkov in prepoved razširjanja v medijih. Obdelujemo jih samo za namene izvedbe prodajnih transakcij. O temi informacijske varnosti obširno razpravljamo v naši politiki zasebnosti.
VELEPRODAJNI IZDELKI IN PONUDBA
Katere izdelke ponuja debelo FactoryPrice.eu?
Naša ponudba se nenehno spreminja, spekter asortimana pa je zelo širok. Našli boste široko paleto mode, ki bo popolnoma spremenila vas in vaše stranke, garderoba pa bo vedno v skladu s trenutnimi modnimi trendi. Poleg vsakodnevnih in vrhnjih oblačil, obutve, spodnjega perila in vsakodnevnih dodatkov smo pripravili posebej izbrano ponudbo HOME.
Ali so izdelki v skladu s standardno velikostjo?
Lahko se zgodi, da v nekaterih izdelkih velikost nekoliko odstopa od standardne velikosti. To je posledica dejstva, da se oblačila uvažajo iz različnih proizvajalcev. Možne razlike v velikosti (precenjevanje ali precenjevanje) so podane v opisu. Pri izbiri izdelka iz naše ponudbe si lahko predlagate celotno tabelo velikosti, ki je navedena na spletni strani. Če imate kakršne koli dvome glede velikosti, se obrnite na našo službo za stranke. Vse, kar morate storiti, je, da nam pošljete e-pošto s kodo izdelka in vprašanje o določenih dimenzijah.
Ali cene, prikazane na veleprodajni spletni strani, vključujejo DDV?
Cene, ki jih navedemo na straneh izdelkov, so neto cene. Sodelujemo z veleprodajnimi kupci iz vse Evrope, od katerih so nekateri zavezanci za DDV v EU kot del dobave blaga znotraj Skupnosti. Zato je treba cenam, navedenim na spletni strani, dodati 23% vstopnega DDV.
DOSTOP DO VSEH FUNKCIJ VELEPRODAJE
Ali lahko poznam ponudbo in cenovni razpon izdelkov iz veleprodajne ponudbe?
Cene in zaloge so vidne šele po prijavi na spletno stran trgovca na debelo. Zato je treba registrirati veleprodajni račun stranke.
Kako lahko dostopam do fotografij in opisa izdelkov iz ponudbe?
Po prijavi na spletno mesto na debelo lahko brezplačno uporabljate vse njegove funkcije. Našo veleprodajno ponudbo lahko enostavno prenesete v vašo spletno trgovino, posamezne fotografije in opise pa lahko uporabljate popolnoma brezplačno. Podrobne informacije o tej temi najdete tukaj: Dostop do fotografij in opisov Priročna integracija debelo
DAJANJE IN UREJANJE NAROČIL
Kako lahko oddam naročilo?
Postopek nakupa je zelo intuitiven. Vse, kar morate storiti, je izbrati izdelke, ki vas zanimajo, in jih dodati v nakupovalno košarico. Če želite zbrati več izdelkov, kliknite gumb« Nadaljuj nakupovanje », ki se bo prikazal na sredini strani. Ko dokončate vse blago, pojdite v nakupovalno košarico s klikom na njegovo ikono v zgornjem desnem kotu strani. Če imate kupon za popust, ga lahko v tej fazi uporabite tako, da vnesete niz in sprejmete uporabo z gumbom »Odobri«. Nadaljujte s klikom na gumb na dnu strani in na naslednjih straneh izpolnite obrazec za dostavo in želeni način plačila. Preverite tudi, ali so navedeni kontaktni podatki posodobljeni – točno v tej obliki bodo preneseni prevoznemu podjetju, ki bo izvedlo dostavo.
Kje lahko dobim kupon za popust za nakupe?
Popusti pri nakupih se pošljejo po e-pošti, lahko dobite tudi kupon v paketu z vašim naročilom. Informacije o promocijah so posodobljene na naših profilih družbenih medijev. Spremljajte nas na Instagramu in Facebooku in bodite na tekočem z vsemi popusti! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .wholesale
Kako unovčiti kodo za popust?
Pri oddaji naročila lahko uporabite kupon ali kodo za popust. Na vrhu strani si lahko ogledate polje s kodo za popust. Samo vnesite kodo in pritisnite gumb »Odobri«. Nato se vrednost naročila ustrezno zmanjša. Upoštevajte, da je v enem vrstnem redu mogoče uporabiti samo eno kodo.
Kako lahko preverim stanje svojega naročila?
Po pravilnem oddaji naročila boste prejeli e-poštno potrdilo o nakupu. Vsakič, ko spremenite stanje, vas bomo obvestili o naslednji fazi izvajanja. Poleg tega si lahko trenutno stanje transakcije med trenutnimi nakupi ogledate v razdelku« Naročila in razpoložljiva sredstva »na zavihku« Vaš račun«.
Ali lahko združim več naročil v eno večje?
Združevanje naročil je možno v zgodnji fazi izvedbe. Če so vaša naročila »neobdelana« ali »čakajo na plačilo« status, vse kar morate storiti je, da se obrnete na našo službo za stranke in navedete številke naročil, ki jih želite poklicati. Zaradi dinamičnega procesa izpolnjevanja naročil priporočamo, da nas kontaktirate po telefonu in se prepričate, da možnost povezovanja naročil ne bo izgubljena. Če so naročila uspešno združena, se stroški pošiljanja zaračunajo le enkrat.
Kako spremenim naslov za dostavo?
Pri registraciji veleprodajnega računa za stranke vnesete kontaktne podatke. Če želite, da se določeno naročilo pošlje na drug naslov, se obrnite na službo za pomoč strankam. Vse, kar morate storiti, je, da navedete številko naročila in izvedli bomo potrebne prilagoditve. Zaradi tehničnih razlogov je sprememba podatkov o naslovu možna le v naročilu s statusom »neobdelano« ali »čakajoče plačilo«.
Ali lahko med izvajanjem spremenim naslov za dostavo v naročilu?
Da, vse kar morate storiti je, da nas kontaktirate in nam posredujete podatke o naslovu in številko naročila, ki jo potrebujete. Če je vaše naročilo že prejelo številko za sledenje, se bomo neposredno obrnili na prevoznika in skupaj z njim bomo poskušali preusmeriti paket z vašim naročilom na pravilen naslov.
Ali lahko prekličem naročilo?
Seveda. Vse, kar morate storiti, je, da se obrnete na našo službo za stranke in navedete številko naročila, ki jo želite preklicati, naši svetovalci pa bodo spremenili, ki jih potrebujete. Če je naročilo že plačano, bomo povrnili nastale stroške, tako da bo denar pripravljen za nadaljnje nakupe. Upoštevajte, da je preklic naročila ali dela izdelkov možen le, če je naročilo »neobdelano« ali »čakanje na plačilo« status.
Kako lahko prekličem naročilo med izvajanjem?
Preklic naročila med njegovo izvedbo ni mogoč iz tehničnih razlogov. Če je vaše naročilo že obdelano, vendar želite vseeno preklicati nakup, se obrnite na našo službo za stranke. Skupaj bomo določili najboljšo rešitev in vas obvestili o naslednjih korakih.
Ali izdajate račune z odloženim plačilom (trgovski kredit)?
Na žalost takšnih računov ne izdajamo. Za plačilo lahko pripravimo predračun. Rok za prenos je 3 delovne dni, datum plačila pa velja za datum napotitve sredstev na naš račun. Dokument lahko prenesete z zavihka z izpolnjenimi naročili ali se obrnete na službo za pomoč strankam.
Kdaj bom prejel račun za svoje naročilo?
Skupaj z naročenimi izdelki boste prejeli dokument o izdaji na prostem (WZ) s seznamom izdelkov, prejetih v paketu. V največ 7 delovnih dneh od končnega datuma dostave bo naš finančni oddelek poslal račun v elektronski različici na e-poštni naslov, naveden med registracijo.
PLAČILO
Kateri so načini plačila na voljo?
Za udobje vaših nakupov nudimo plačilo za vaše naročilo s tradicionalnim bančnim nakazilom, elektronskim nakazilom preko PayU in plačilom ob dostavi. Za kupljene izdelke ni mogoče oddati poštnega naročila. Upoštevajte, da imate natanko 3 dni za plačilo naročila s predplačilom (bančno nakazilo ali PayU). Po tem datumu bo naš sistem samodejno preklical naročilo in ga ne bomo obdelali.
Kakšna je številka računa za polog za naročilo?
Podrobnosti o prenosu kupljenih izdelkov boste prejeli po e-pošti po oddaji naročila. Če iz nekega razloga spregledate sporočilo ali ga izbrišete, vam bomo poslali dodaten opomnik o potrebi po plačilu vašega naročila. Za vaše udobje, nudimo podrobnosti za plačilo za vaše naročilo:
Veleprodajna tovarniška cena | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (blizu Varšave)
PL 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDER)
SWIFT koda (BIC): WBKPPLPP
Ali lahko naročilo plačam v tuji valuti (npr. EURO)?
Kolikor je mogoče – pri oddaji naročila lahko izberete valuto na spletni strani na debelo (ustrezno polje najdete na vrhu strani, poleg nakupovalne košarice) ali pa se obrnite na našo službo za pomoč strankam. Izračunali bomo vrednost naročila in poslali podatke za plačilo. Za vaše udobje je spodaj navedena številka bančnega računa za depozite v EUR:
Veleprodajna tovarniška cena | MUS Sławomir Pazio
21 Future Street, 05-552 Łazy (blizu Varšave)
SL 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT koda (BIC): WBKPPLPP
Ali je mogoče plačati s kartico ob dostavi?
Praviloma lahko ob dostavi plačate z odbitim zneskom gotovine. Kurirji niso dolžni imeti manjših, ki bi preživeli ostalo. Zaradi dinamičnega razvoja večine prevoznih podjetij imajo dobavitelji vedno bolj mobilni terminal za plačilne kartice s seboj. Podrobne informacije o datumu dostave in možnostih plačila pošljejo naši logistični partnerji v ločenih e-poštnih sporočilih in prek SMS-a.
Ali lahko spremenim izbrani način plačila v naročilu?
Spreminjanje oblike plačila je možno le v začetni fazi izvršitve naročila, tj. ko ima status »neservisiranega« ali »čakanja na plačilo«. Vse, kar morate storiti, je, da se obrnete na našo službo za stranke in navedete številko naročila, kjer želite spremeniti način plačila. Upoštevajte, da se naročila s plačilom ob dostavi samodejno prenesejo v obdelavo in nimamo tehnične možnosti za spremembo načina plačila v predplačilo. V tem primeru bo treba pošiljko plačati dobavitelju ob prejemu naročila.
POGOJI IN DOSTAVA
Koliko časa traja za dokončanje naročila?
Naročila obdelujemo stalno, tako da pošiljka poteka najpozneje v 24 urah po pravilnem plačilu naročila. Naročila s plačilom ob dostavi se samodejno posredujejo v izpolnitev. Naš oddelek za pošiljanje deluje ves teden, vendar se lahko zgodi, da naročila, oddana v petek po 13.00, kurir prevzame šele v ponedeljek.
Ali je mogoče naročilo dostaviti za naslednji dan?
Na žalost ne, čeprav bi radi videli, da se to zgodi. Izpolnjevanje v 24 urah pomeni pošiljanje naročila v največ dveh delovnih dneh od trenutka pravilne namestitve in plačila. Od dostave paketa do kurirja do dejanske dostave lahko traja dodatnih 1 do 3 delovne dni. Vendar vemo, da se naši logistični partnerji trudijo, da čim prej dostavijo pošiljke z naročili naših strank.
Ali lahko osebno prevzamem naročilo?
Žal osebna zbirka ni mogoča — vsi izdelki se pošiljajo prek prevoznih podjetij. Uspeli smo zmanjšati stroške pošiljanja na minimum, tako da je bilo plačilo za dostavo skoraj neobčutljivo.
Ali pošiljate naročila v modelu dropshipping?
V tem času pošiljk ne izvajamo neposredno ciljni stranki. Vsa naročila pošljemo neposredno na naslov za dostavo vašega skladišča, ki je naveden med registracijo. Nadaljnja distribucija, ki jo morate opraviti sami. Ko nadaljujemo z razvojem naših storitev, si prizadevamo za izvajanje sodelovanja v modelu dropshipping. Na voljo na plošči za stranke tu lahko preverite razpoložljive možnosti. Takoj, ko bomo uspeli uvesti takšno rešitev, bo zagotovo na vaši plošči dodatna možnost.
Kakšni so stroški pošiljanja?
Skupni stroški dostave naročila so odvisni od izbranega načina plačila in prednostnega prevoznika. Trudimo se, da bo naša ponudba čim bolj konkurenčna, zato smo stroške prevoza zmanjšali na minimum. Zahvaljujoč temu bo plačilo za dostavo skoraj neobčutljivo za vas. Trenutni cenik pošiljk je podrobno opisan v Zavihek Dostava.
Ali je mogoče naročilo odpremiti zunaj Poljske?
Seveda dostavljamo naročila v vseh državah članicah Evropske unije, Združenem kraljestvu in Ukrajini. Vendar opozarjamo, da obstaja minimalna vrednost naročila in povečani stroški prevoza. Podrobne informacije o tej temi najdete v Zavihek Dostava.
IZMENJAVE IN DONOSOV
Informacije o vračilih so podrobno predstavljene na tej strani: Pravilnik o vračanju in izmenjavi
GARANCIJA IN PRITOŽBE
Ali za blago veljajo garancije in garancije?
Na podlagi veleprodajnih predpisov, razvitih na podlagi veljavnih zakonov, vključno s civilnim zakonikom, izključujemo odgovornost v smislu garancije. Prav tako ne zagotavljamo garancij za prodano blago. Kot trgovina na debelo tudi ne sprejemamo pritožb potrošnikov, ki so vaše stranke – vi ste odgovorni za morebitne napake v blagu, ki je po nakupu ugotovljeno kot prodajalec.
Ali lahko vložim pritožbo, če ugotovim napake po dostavi?
Pogodbena vračila sprejemamo v skladu s pravili, opisanimi na tej strani: Pravilnik o vračanju in izmenjavi.
STIK S TRGOVINO
Kako se lahko obrnem na veleprodajno storitev?
Za naše stranke nudimo priročno obliko stika s službo za pomoč strankam. Naši svetovalci so na voljo od ponedeljka do petka od 8.00 do 16.00. Sporočilo nam lahko napišete na hurt@factoryprice.eu ali pokličite številko 601.547.740. Stroški klica so v skladu s stopnjo vašega operaterja.
Ali je mogoče priti v trgovino na debelo, da si ogledate blago pred nakupom?
Na žalost takšne možnosti ni. Smo spletni trgovec na debelo in realiziramo prodajo v modelu ladijskega prometa. Če imate kakršne koli pomisleke ali dodatna vprašanja o izdelkih, se lahko obrnete na naš oddelek za pomoč strankam. Prav tako imate možnost preveriti izdelke po dostavi in poslati nazaj tisto, kar ne ustreza vašim pričakovanjem kot del pogodbenega vračila. Pravila ravnanja v takih situacijah podrobno opisujemo na tej strani: Pravilnik o vračanju in izmenjavi.